Termeni și condiții
PENTRU UTILIZAREA ACESTUI SITE ESTE NECESARĂ CITIREA ȘI ACCEPTAREA ÎN TOTALITATE A ACESTOR TERMENI ȘI CONDIȚII. VIZITAREA ÎN CONTINUARE A ACESTUI SITE PRESUPUNE ACCEPTAREA INTEGRALĂ A ACESTOR TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A SITE-ULUI www.AlergologieCraiova.ro
Pentru că înţelegem posibilitatea ca accesarea serviciilor medicale să fie dificilă, vă oferim în continuare un set de principii şi reguli despre cum se pot folosi şi accesa serviciile medicale online (consultanța) în cadrul Lifemed Art.
O introducere a consultării online
Serviciile oferite in mediul online reprezintă o consiliere medicală prealabilă unui consult medical de specialitate, consult medical ce urmează să fie prestat în cadrul cabinetelor sau spațiilor expres autorizate in acest sens.
Dorim să vă informăm pe aceasta cale că, în urma furnizării de către dumneavoastră a informațiilor și documentelor pe care le considerați relevante și/sau solicitate de medicul specialist, personalul nostru medical poate să emită o serie de estimări/supoziții cu privire la starea dumneavoastră de sănătate. Precizăm că aceste estimări / supoziții pot să fie validate și să reprezinte un diagnostic medical clar și asumat de către clinica noastră, doar în urma unui consult medical de specialitate, consult efectuat în spațiile expres autorizate în care își desfașoară activitatea în cadrul clinicii.
Totodată, dorim să vă informăm că orice formă de tratament poate să fie recomandat doar după stabilirea unui diagnostic clar.
În conformitate cu prevederile legale, personalul nostru medical vă poate informa cu privire la tratamentul care este recomandat în cazul unor afecțiuni, cu mențiunea expresă că aceste informari nu reprezintă o recomandare de tratament pentru dumneavoastră în acest caz. Tratamentul pentru afecțiunea dumneavoastră urmează să fie stabilit doar în urma unei consultații medicale într-un spațiu autorizat și ulterior stabilirii diagnosticului de către medicul specialist.
Prin intermediul site-ului este comunicat atât costul cât și procedura care trebuie urmată pentru accesarea acestui serviciu medical, cu scopul determinat de a veni în sprijinul dumneavoastră în această perioadă în care recomandarea autorităților este de a limita orice deplasare.
Politica de anulare
Consultanța online nu poate fi anulată la cererea pacientului, iar banii nu se returnează. Consultanța poate fi reprogramată, o singură dată, pentru o dată ulterioară stabilită de comun acord cu medicul.
Politica de livrare a produselor
Ținând cont că este vorba de o consultanță online și nu de un produs fizic, prin livrarea produsului se înțelege trimiterea unui email care conține datele necesare accesării programării online. Dacă nu primiți email în 15 minute de la momentul efectuării cu succes a plății online vă rugăm să ne contactați telefonic pentru a investiga problema. De asemenea, vă rugăm să verificați și folderul spam/junk/nesolicitate, deoarece din motive ce nu țin de noi uneori mesajele sunt etichetate ca fiind spam.
Indicații de utilizare a platformei Zoom:
Pasul 1. Asigură-te că ți-ai descărcat aplicația Zoom și că ți-ai făcut cont (se face gratuit pe https://zoom.us/)
Pasul 2. Trece-ți numele complet pe contul Zoom, pentru a valida prezența la consult și pentru a facilita interacțiunea cu medicul.
Pasul 3. Asigură-te că accesezi linkul cu cel puțin 10 minute înainte de ora stabilită pentru efectuarea consultării.
Pasul 4. Foarte important! Asigură-te că ești conectat audio! (În colțul din stânga-jos: butonul join/connect with audio).
Termeni și condiții
În funcţie de evoluţia legislaţiei, a serviciilor pe care le oferim şi a locaţiilor în care oferim aceste servicii medicale, acest document poate suferi modificări.
Prezentul document îşi propune sa prezinte principiile şi principalele reguli pe care trebuie sa le respecte un pacient care doreşte să beneficieze de servicii medicale în cadrul Lifemed Art.
Termenii şi condiţiile de accesare sunt regulile minimale şi se completează cu prevederile legislației în vigoare si eventual cu prevederile contractului încheiat cu colaboratorii Lifemed Art.
Acest document respectă principiul egalităţii de tratament față de toţi pacienţii, bazat pe criterii de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenenţă naţională, rasă, culoare, etnie, religie, opţiune politică, origine sociala, handicap, situaţie sau responsabilitate familială, apartenenţă ori activitate sindicală, respectând totodată condiţiile comerciale agreate prin contracte.
Prin efectuarea programării, respectiv prin prezentarea şi acceptarea înregistrării în lista de pacienţi care s-au prezentat pentru efectuarea unui serviciu medical în cadrul Lifemed Art, vă exprimaţi acordul pentru:
- Consimțământ informat al pacientului;
- Cerere accesare serviciu prevenție și de consiliere medicală online;
- Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal;
- Respectarea termenilor și a condițiilor de accesare a serviciilor medicale în cadrul clinicii.
1. DEFINIŢII
1. Acordul pacientului informat - consimţământul pacientului în vederea prestării serviciilor medicale, care are forma prevăzuta de OMS 1411/2016.
2. Contract - acordul de voinţă dintre Pacient şi Lifemed Art, cu privire la prestarea serviciilor medicale, cuprinzând oferta comercială acceptată de pacient în mod expres prin semnătură olografa sau tacit, prin simpla acceptare a serviciilor medicale.
3. Pacientul - este persoana care utilizează Serviciile Medicale în cadrul Lifemed Art.
4. Personalul Lifemed Art - înseamnă angajaţii, funcţionarii, consultanţii şi colaboratorii de orice fel ai acestuia, precum şi orice persoană care prestează servicii în numele şi/sau pe seama Lifemed Art.
5. Termeni şi conditii de accesare - sunt toate dispoziţiile prevăzute în continuare care se aplică tuturor accesărilor de servicii medicale de către pacienţi în cadrul Lifemed Art.
6. Programare efectuată online - programarea unei consultaţii medicale, în una din zilele aferente programului de consultaţii al clinicii, utilizând platforma online www.AlergologieCraiova.ro. Programările efectuate online se validează doar pe baza plății efectuate în avans. Aceasta asigură rezervarea intervalului orar ales. Consultanța online se desfăşoară prin intermediul comunicărilor de tip online (Zoom sau alte platforme), fără prezenţa fizică a pacientului în cadrul clinicii, conform indicațiilor primite pe site-ul www.AlergologieCraiova.ro.
II. PRINCIPII APLICABILE TUTUROR PACIENŢILOR
1. Serviciile medicale pot fi accesate de către pacienţi, de regulă, de luni până vineri, exclusiv în baza programărilor efectuate anterior, în funcţie de programul afişat pentru fiecare medic în parte, în condiţiile comunicate periodic de către Lifemed Art, disponibile pe site-ul www.AlergologieCraiova.ro.
2. Lifemed Art poate modifica programul de consultaţii, având în vedere participările la evenimente ştiinţifice şi de pregătire profesională a personalului medical desfăşurat, fără a fi necesar acordul pacienţilor.
3. Accesarea serviciilor medicale se efectuează conform indicațiilor pentru programări online pe site-ul www.AlergologieCraiova.ro
4. Programările efectuate online se validează doar pe baza plății efectuate în avans. Aceasta asigură rezervarea intervalului orar ales. Plata efectuată este nerambursabilă, fiind responsabilitatea pacientului să se prezinte la data și ora rezervată. Programările efectuate online NU POT FI ANULATE. Programările online pot fi reprogramate o singură dată, în cazul intervenirii unor evenimente neprevăzute, la cererea pacientului sau a medicului, în limita datelor şi intervalelor orare libere, cu acordul ambelor părţi.
5. Transmiterea notificărilor, facturilor, corespondenţa purtată cu pacientul de către reprezentanţii Lifemed Art, se va face prin email folosind adresa: lifemedart@gmail.com
6. Comunicările de tip e-mail, sms, etc. fără a se limita la programările solicitate, informări privind rezultatele investigaţiilor efectuate sau eventuale resturi de plată înregistrate, informări privind procedurile operaţionale/sistemele Lifemed Art, care au impact asupra modalităţii de desfăşurare a activităţii medicale, nu au caracter promoţional, scopul acestora fiind de a asigura o bună desfăşurare a serviciilor medicale solicitate de pacienţi.
7. În mod excepţional, programarea poate fi decalată, atunci când personalul medical acordă îngrijiri în cazuri prioritare din punct de vedere medical sau în cazuri care necesita o atenţie / supraveghere medicală sporită.
8. Pentru urgenţe medicale (urgenţa aşa cum este definită din punct de vedere medical - stare medicală sau chirurgicală, a cărei debut este brusc, şi care se manifestă prin simptome de o severitate suficientă, şi pentru care un medic prudent, care posedă cunoştinţe medicale şi care acţionează cu bună-credinţa şi în conformitate cu standardele medicale internaţionale, ar considera că în lipsa acordării atenţiei medicale imediate ar duce la insuficienţă fizică gravă sau deces), vă recomandăm să vă adresaţi celei mai apropiate unităţi medicale cu profil de urgență. Lifemed Art nu este autorizată ca Unitate de Primiri Urgențe, aşa cum este definita de lege.
9. Accesul la serviciile medicale oferite de reţeaua de parteneri Lifemed Art este limitat de disponibilitatea acestora şi se supune regulilor de accesare ale fiecăruia dintre partenerii Lifemed Art, termenii și condiţiile menţionate în prezenta nefiind aplicabile acestei situaţii.
10. Listele medicilor ce oferă consultaţii în cadrul Lifemed Art şi programul acestora se pot modifica, în mod unilateral, de către Lifemed Art, în funcţie de contractele încheiate de Lifemed Art cu medicii sau în funcţie de politica comercială.
11. Informaţii despre accesul pacienţilor la medicii Lifemed Art şi costurile serviciilor medicale prestate de către aceştia se obţin de la operatorul telefonic, sau prin email.
III. REGULI APLICABILE TUTUROR PACIENŢILOR
1. Pacientul va respecta programul fără a putea face sesizări legate de faptul ca nu a fost lăsat să intre în clinică înainte de începerea programului sau după terminarea lui.
2. Pacienţii vor avea asupra lor la momentul consultației, în mod obligatoriu, un act de identitate și documentele medicale anterioare relevante (analize medicale, bilete de externare, scrisori medicale, protocoale ecografice, protocoale CT/IRM, ş.a).
3. Pacienţii au obligaţia să se prezinte cu minimum 10 minute înaintea orei stabilite, evitând astfel imposibilitatea efectuării consultaţiei la medic.
4. Pacienţii au obligaţia de a fi prezenţi la consultația programată.
5. Având în vedere că în cazul consultaţiilor online este stabilit un interval de timp fix pentru consult, vă sfătuim să vă exprimați cât mai clar, să furnizați informații și documente medicale complete, medicul fiind singurul în măsură să aprecieze care sunt informațiile relevante în vederea unei evaluari cât mai complete. Pacientul îşi asumă responsabilitatea pentru corectitudinea și caracterul complet al informației furnizate, medicul urmând a stabili o conduită medicală în funcție de aceste informații.
6. Pacienţii înţeleg că informaţiile referitoare la serviciile medicale şi preţurile acestora, obţinute în urma programării telefonice sau pe site au doar scop informativ. Aceasta se va completa cu lista de preturi afişată în recepţie. În funcţie de specificul fiecărui caz medical si de serviciile medicale efectiv oferite preţul final poate fi unul diferit. În măsura în care se impune efectuarea și a altor servicii, suplimentar celor plătite, acestea se vor achita la finalul consultației.
7. Accesul la servicii medicale, inclusiv eliberarea rezultatelor medicale, se poate face numai personal, după identificarea pacientului, identificare care se poate face numai pe baza unui act de identitate / paşaport cu poză. Pentru eliberarea rezultatelor către o altă persoană decât pacientul, vor fi necesare prezentarea de documente suplimentare (reprezentant legal al pacientului). În cazul pacienţilor fără discernământ, informaţiile vor fi prezentate aparţinătorilor / reprezentanţilor legali.
8. La fiecare accesare a serviciilor medicale, personalul Lifemed Art actualizează datele Pacienţilor, în special numărul de telefon şi adresa de e-mail. Pacienţii străini sunt obligaţi sa comunice date de contact (adresă şi număr de telefon) de pe teritoriul României.
9. În cazul în care consideraţi că v-au fost încălcate drepturile vă rugăm să ne detaliaţi cazul dumneavoastră la adresa Lifemed Art, lifemedart@gmail.com, echipa dedicată va prelua mesajul dumneavoastră şi va investiga cele relatate, urmând ca un răspuns scris să vă fie oferit în cel mai scurt timp cu putinţă. Pacienţii nu vor efectua niciun fel de presiuni asupra personalului din recepţie pentru rezolvarea reclamaţiilor.
10. Pacienţii şi Lifemed Art au obligaţia de a cunoaşte şi respecta dispoziţiile legale aplicabile, respectiv Legea 95/2006, Legea 46/2003 şi actele legislative conexe, pacienţii neputând invoca în apărarea lor necunoaşterea legii.
11. Lifemed Art îşi propune sa acorde servicii medicale la cele mai înalte standarde de calitate. În cazuri excepţionale, rezultatul serviciilor prestate de personalul medical al Lifemed Art poate să difere de rezultatul dorit de pacient. Vă reamintim că obligaţia medicală este o obligaţie de diligenţă, la nivelul actual de cunoştinţe, fiind imposibil să garantăm rezultatul serviciilor oferite. Întotdeauna pacientul are dreptul sa primească o a doua opinie medicală.
12. Faptele, actele sau gesturile obscene, injuriile, expresiile jignitoare sau vulgare, ameninţări cu acte de violenţă sau orice alte acte împotriva personalului prestatorului şi a celorlalte persoane din incintă sau deteriorarea, distrugerea sau sustragerea bunurilor Lifemed Art, de natură să tulbure ordinea şi liniştea publică sau să provoace indignarea persoanelor ori să lezeze demnitatea şi onoarea acestora nu sunt tolerate. În cazul în care pacientul sau aparţinătorii acestuia săvârşeşte una din faptele / actele menţionate mai sus, Lifemed Art va solicita imediat evacuarea pacientului / aparţinătorilor acestuia din incinta locaţiei. În cazul naşterii unei situaţii conflictuale, angajaţii Lifemed Art vor putea solicita imediat intervenţia Poliţiei.
13. Este interzis fotografiatul, înregistrarea video şi audio, atât în spaţiul de aşteptare, recepţie în cabinetele medicilor / asistentelor cât şi in cadrul consultului online de către pacient sau însoțitorii acestuia, fără permisiunea scrisă, obținută în prealabil, din partea societății noastre.
IV. Neangajarea răspunderii
Furnizorul nu își asumă nici o responsabilitate în cazul în care site-ul nu poate fi accesat de către utilizatori, pe o perioada nelimitata de timp, din orice motive tehnice sau comerciale. Furnizorul nu oferă nici o garanție în ceea ce privește starea de funcționare a computerului personal al Utilizatorului, respectiv a Furnizorului.
Furnizorul își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări asupra site-ului si structurii acestuia, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă a vizitatorului sau a clientului. Furnizorul își rezervă dreptul de a suspenda sau desființa acest site fără o notificare prealabila a utilizatorului.
Furnizorul nu va putea fi făcut responsabil pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări sau setări care nu sunt făcute de administratorul site-ului.
Utilizatorii înțeleg și accepta ca în cazul încălcării în orice mod și în orice măsura a oricărora din prevederile Termenilor și Condițiilor, Lifemed Art SRL va putea opta în mod discreționar pentru suspendarea totală sau parțială a accesului utilizatorului la orice serviciu al platformei www.AlergologieCraiova.ro, fără niciun fel de atenționări sau notificări prealabile și fără a fi necesare orice alte formalități înainte.
Alte precizări
Conținutul website-lui www.AlergologieCraiova.ro este protejat de legile dreptului de autor. Toate drepturile sunt rezervate Lifemed Art. Toate materialele (incluzând, fără limitări, toate articolele, textele, imaginile, logo-urile și design-ul) conținute în acest site sunt protejate de legile dreptului de autor și nu pot fi reproduse, distribuite, transmise sau publicate fără acordul scris al Lifemed Art. Este interzisă modificarea conținutului acestor pagini, precum și copierea, distribuirea, transmiterea, publicarea, reproducerea, realizarea de creații derivate din orice informație sau serviciu obținut de pe sau prin intermediul site-ului.
Pentru orice întrebare sau cerere de utilizare a materialelor de pe acest website, ne puteți contacta la lifemedart@gmail.com.
Pentru a răspunde întrebarilor utilizatorilor, pentru a realiza programări de consultanță online este necesară furnizarea de informații cu caracter personal, cum ar fi e-mail-ul și numărul de telefon. Aceste informații însă nu vor fi folosite pentru a transmite alte anunțuri comerciale către dumneavoastră.
Lifemed Art se obligă să asigure confidențialitatea vizitatorilor site-ului său. Nu vor fi transmise către terți niciun fel de informații cu caracter personal, excepție făcând terții parteneri care asigură buna funcționare a acestui site.
Pot fi furnizate către terțe persoane atât informații de ordin general, trafic pe site, cât și alte informații statistice care nu conțin date cu caracter personal.
Acest site utilizează tehnologii care permit colectarea anumitor informații cu caracter tehnic despre utilizator: adresa de internet, sistemul de operare folosit, tipul browser-ului, și informatii despre traficul realizat pe site-ul nostru. Pentru mai multe informații vă rugăm să citiți politica de utilizare a fișierelor cookies.
Toate aceste informații colectate prin intermediul site-ului de catre Lifemed Art au scopul de a ajuta la îmbunătățirea serviciilor sale.
Informații suplimentare pentru programările la consultanța online
Informațiile colectate în formularul pe care îl completați sunt necesare atât identificării dumneavoastră, cât și pentru a putea fi informați în legătură cu datele de acces pentru sesiunea online.
Plata cu cardul se realizează prin intermediul unuia dintre cei mai mai procesatori de plăți electronice din România, MobilPay, administrat de către Netopia Payments. Informațiile furnizate pentru plata online nu ajung deloc la site-ul nostru, fiind în întregime administrate de către MobilPay.
Facem tot posibilul pentru ca experiența dumneavoastră cu site-ul nostru și la consultanța online să fie una plăcută, și ne străduim să îmbunătățim constant serviciile oferite. Dacă aveți sugestii nu ezitați să ne contactați pe email sau telefonic.